søndag 25. oktober 2009

Babytepper

Jeg har strikket tre babytepper. To av dem har Fredrik fått og det siste strikket jeg til en venninne.
Dette teppet strikket jeg til Fredrik før han ble født. Min mor har heklet kanten rundt. Teppet er strikket i totråds merinoull fra Bånsull og jeg har ikke brukt noen oppskrift.

Det neste teppet begynte jeg å strikke til Fredrik sommeren 2009 fordi det forrige teppet var blitt for lite. Her er et bilde av teppet under arbeid og ett bilde av teppet da det var ferdig. Teppet er strikket av totråds merinoull fra Bånsull etter en oppskrift jeg fant på internett.


Det siste teppet strikket jeg høsten 2009. Det tok bare en uke å strikke og montere det. Teppet er strikket i Topp t'tå-garn fra Bogerud. Mønsteret er mitt eget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar