fredag 14. februar 2014

Regnbuestrikk i disse OL-tider

Det blir ikke så mye tid til å strikke, men de siste ukene har vi sett en del film på jobb og da bød anledningen seg. Jeg strikker et teppe med garn av merket Kauni. Det ene garnet har lange fargeskift og lager regnbuemønster og det andre garnet er ensfarget grått. Jeg har lagt opp 230 masker på pinne 4,5 og strikker til det er tomt for garn. Det er ca. 150 g i hvert nøste med Kauni.

Jeg synes homo-lovgivningen i Russland er helt forkastelig. I den anledning passer det fint å strikke regnbuestrikk under OL.


Teppet er dobbelt så bredt som det ser ut på bildet.

2 kommentarer:

  1. Så fint teppe. Så flott med regnbuefarger

    SvarSlett
  2. Jeg synes også fargene er fine. Uten det grå blir det litt for "hippie" for min smak, men med det grå blir det mer dempet.

    SvarSlett