søndag 25. mai 2014

En perfekt bursdagsgave til en historieinteressert strikker

I går hadde jeg bursdag og da fikk jeg massevis av fine gaver. Den ene gaven må nevnes i bloggen. Jeg fikk nemlig en veldig interessant bok. I tillegg til å være veldig glad i å strikke så har jeg historieutdannelse.


Min mor hadde kjøpt boka "Kvardagsstrikk" av Annemor Sundbø til meg. Jeg har allerede lest en god del av boka og har kost meg med å studere bilder.

En hilsen fra forfatteren:


Da jeg var barn kjøpte Annemor Sundbø Torridals Tweed som var nabobygget til mormors hus. Hun oppdaget at i fillehaugene lå det gjemt mange skatter. Hun kommer fra Kristiansand og er utdannet innen kunsthåndverk.

Klikk her for å lese mer om boka og klikk her for å lese mer om forfatteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar