søndag 13. juli 2014

Jeg vant, jeg vant, jeg vant!!!

I Løkken Verk er det en fint garnbutikk som startet opp nettbutikk sist vinter. Jeg fant fort ut at butikken har både stort utvalg og god service. Flere av plaggene jeg har strikket denne våren har vært strikket med garn herfra.

For ikke lenge siden annonserte butikken at de skulle trekke en premie bland følgerne på Facebook straks butikken fikk 1000 følgere. Jeg tipset mange strikkeglade venner om butikken. I slutten av juni nådde butikken målet, men det fikk ikke jeg med meg for jeg stod med hodet i koffertene og pakket til ferien.

Overraskelsen var stor dag jeg kom hjem fra ferien og fant en polstret konvolutt. Inni konvolutten var denne flotte mappen av merket Hiya Hiya. Inni den er det pinner i mange tykkelser og fire wirer av ulike lengder til å montere på pinnene.




Er ikke jeg heldig?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar