fredag 24. april 2015

Rydding i garnlageret

Jeg har hatt en sårt tiltrengt opprydning i garnlageret. Noen små stumper og rester ble kastet, men det meste ble registrert og sortert. Det er ingen tvil om at jeg har garn så det holder en god stund. En god del av garnet er kjøpt inn til bestemte prosjekter som ligger i kø, eller hører til prosjekter jeg i gang med. For eksempel er det veldig mye garn som skal brukes til genseren jeg strikker på. Det ligger også klart garn til en barnegenser og en kåpe jeg har begynt på.

Oversikt over hva jeg har i hus i dag:
Ren ull: 2266 gram
Superwash og sokkegarn: 1741 gram
Alpakka og alpakkablandinger: 1255 gram
Bomull: 39 gram
Hjemmespunnet garn: 627 gram
Garn til prosjekter jeg er i gang med: 1050 gram
Fiber klare til spinning: 1400 gram

Totalt 7,3 kg

Tro det eller ei - dette er mindre enn da jeg la garnet i kommoden i august!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar